Web marketing, online marketing, e-marketing ili imarketing su jednoznačnice za Internet Marketing, tj. jedinstveni naziv za predstavljanje proizvoda i usluga putem interneta! Internet marketing je djelatnost koja obuhvaća mnoge sfere prezentacije proizvoda i usluga tako da je praktički nemoguće nabrojati sve od njih, ali mi ćemo se ovdje dotaknuti najučinkovitijih i najčešćih internet marketing tehnika! 
Internet marketing široko je podijeljen u sljedeće vrste: 

Search Engine Marketing SEM - je oblik Internet Marketinga koji nastoji promicati web stranice povećanjem njihove vidljivosti na tražilicama tzv. SERP search engine result pages, kroz usluge plaćenih oglasa, kontekstualno oglašavanje sa banner oglasima na određenim web stranicama, e-mail marketingom, mobilnim oglašavanjem i drugim vrstama oglašavanja koje drastično povećavaju posjećenost Vaše web stranice, a sa time i uvid u Vaše proizvode i usluge.

Search Engine Optimization (SEO) - Iako ju vodimo kao zasebnu cjelinu, ona pripada najjačem internet marketing "oružju" i stoga ju stavljamo na ovaj popis jer tu prirodno pripada!
Poboljšanje vidljivosti web stranice ili web stranica u tražilicama putem prirodnih, organskih ili algoritamskih rezultata pretraživanja je posao koji nazivamo skraćeno SEO ili kako ju ljudi najviše traže putem tražilica na našem govornom području SEO optimizacija. Dakle ono što mi radimo sa Vašom web stranicom je postupak koji ju dovodi u sam vrh Google-a i drugih relevantnih tražilica poput Yahoo-a ili Bing-a!

Social Media Marketing - proces stjecanja prometa i vrsta oglašavanja koja iziskuje dosta vremena ali donosi rezultate koji su vrijedni pažnje, neke od najbitnijih socijalnih mreža današnjice su Facebook, Google+ i Twitter, a pravilnim oglašavanjem na njima možete ostvariti veliki priljev posjetitelja na vlastitim web stranicama! 

E-mail marketing - uključuje izravno slanje marketinških materijala na e-mail-ove potencijalnih korisnika Vaših usluga! 

Affiliate marketing - marketinška praksa u kojoj za odrađeni posao nagrađujete jednu ili više firmi ili osoba za svakog posjetitelja ili potrošača dovedenog od njih, što rezultira jako dobrim rezultatima jer sistem nagrađivanja za doneseni posao oduvijek rezultira unosnom zaradom! 

Content Marketing - uključuje stvaranje i slobodno dijeljenje informativnih sadržaja kao sredstvo koje informaciju o proizvodima i uslugama približava korisnicima, odnosno u potpunosti ih upoznaje sa proizvodom koji Vi nudite na tržištu, a zadovoljan korisnik usluga je uvijek osoba koja se vraća nazad! 

• PPC – Pay Per Click -  oglašavanje po kliku ili internet oglašavanje ili kako to kod nas diktira najomiljenija tražilica, Google oglašavanje. Za one koji su željni brze promocije svoje web stranice i ekspresnih rezultata svakako trebaju prihvatiti opciju PPC ili Plaćanja po Kliku jer na taj način u kratkom periodu predstavljaju svoje usluge i proizvode najširem krugu potencijalnih korisnika!

Bitno je napraviti razvojnu strategiju, tj. kako promovirati svoju web stranicu, web dizajn u internet marketingu je jako bitna činjenica, činjenica koju ne treba zanemariti, jer ako vaša web stranica pruža relevantan sadržaj, koji je vizualno i tehnički složen tako da posjetitelju olakšava pretraživanje i dobivanje traženih informacija, već ste na pravom putu promocije. 

Druga stvar koja je jako bitna je da vašu web stranicu trebate prilagoditi internetskim pretraživačima koji će na osnovu sadržaja koji nudite pozicionirati vašu web stranicu u rezultatima pretraživanja, a što bolje obavite taj dio posla, to ćete bolje stajati u rezultatima pretraživanja, jer kako biti prvi na Google je ono što muči mnoge vlasnike web stranica.  

Odgovor je samo jedan, samo upornim radom možete doći do top pozicija, jedinstveni sadržaj, uredno složen kod na web stranici i na posljetku SEO optimizacija kao vrhunac za dolazak na čelne pozicije za vama najbitnije ključne riječi. 

Mnogi smatraju E-mail marketing kao vrstu spamanja, naravno da nitko od nas ne voli kada ga se „bombardira“ s promidžbenim porukama koje mu nisu primarne, ali postoje jednostavne tehnike s kojima možete „navući“ ljude da se „pretplate“ na vaše e-mailove te im tako pružite informaciju iz prve ruke. 

Mi ljudi najbolje funkcioniramo ako zbog svog sudjelovanja bivamo nagrađeni, zato svima koji se prijave na vaš Newsletter ponudite popuste, nagradne igre i sve što ih može stimulirati da budu vaši redoviti korisnici. 

Jako bitna činjenica u internet marketingu je da redovito ažurirate sadržaj na vašim web stranicama, činjenica koja govori u prilog tome je da blogovi u sklopu web stranice postaju „izvor“ informacija, znači ako redovito objavljujete nove sadržaje na vašem web sjedištu zasigurno ćete doći do publike koja vas redovito prati, a samim tim i do novih korisnika vaših usluga.

Primjer Facebooka i stvaranja baze „prijatelja“ koji će pročitati vašu objavu o poslovnoj djelatnosti je nešto što traje jako dugo i zahtjeva veliki trud i redovito „kažnjavanje“ od Facebooka ako skupljate „prijatelje“ koji u stvarnosti nisu vaši prijatelji. 

Druga društvena mreža koju od srca preporučujem je Twitter, napravite račun i spojite se s korisnicima koji djele slične ideje, a i s onima koji će postati potencijalni korisnici vaših usluga.

Top